5 Ocak 2017 Perşembe

ANA SAYFA

OLİVA DENİZCİLİK (25 Yıllık Sektör Tecrübesiyle)

Yurtiçi, Yurt Dışı Çalışan Yolcu, Ro-Ro, Tanker, Yük Gemileri ve Özel Yatlarda Çalışabilir, Denizcilik sektöründe iyi bir kazanç ve Meslek sahibi olabilirsiniz.


Aşçı, Aşçı yardımcısı-Garson, Komi, Makineci, Elektrikçi, Tesisatçı, Kaynakçı, Boyacı, Gemici ve Vasıfsız personel kadrolarında;

2500-3500 TL ve DOLAR arası Kazanç ile

Mesai + İkramiye + Sgk + Prim + Sefer Başı Prim + Yemek + Kalacak Yer + 6 Ayda 1 Maaş İkramiye + Erken Emeklilik imkânlarından faydalanabilirsiniz.
  • ·         Sabıka Kaydınız Yoksa (Varsa ve 1 Yıldan az ve Yüz kızartıcı suç değil ise),
  • ·         En az İlköğretim Mezunu iseniz,
  • ·         18-55 Yaş Aralığında iseniz,
  • ·         T.C. vatandaşı iseniz,
  • ·         Seyahat Engeliniz de yoksa

               

  • Yangınla Mücadele İleri Eğitimi
  • Gemide İlkyardım – Tıbbi Bakım Eğitimi
  • Ro-Ro Yolcu Gemilerinde Çalışma Yeterliliği Eğitimi
  • Yolcu Gemilerinde Çalışma Yeterliliği Eğitimi
  • Vardiya Tutma Eğitimi ( Güverte Sınıfı Tayfalar İçin )
  • Vardiya Tutma Eğitimi ( Makina Sınıfı Tayfalar İçin )
  • Hızlı Can Kurtarma Botu Kullanma Yeterliliği Eğitimi
  • Radar Pilotlama
  • Arpa Radar Kursları
  • Petrol Tankerleri Tanıtım Eğitimi
  • Petrol Tankerleri İşlemleri Eğitimi
  • Kimyasal Madde Tankerleri Tanıtım Eğitimi
  • Kimyasal Madde Tankerleri İşlemleri Eğitimi
  • Sıvılaştırılmış Gaz Tankerleri Tanıtım Eğitimi
  • Sıvılaştırılmış Gaz Tankerleri İşlemleri Eğitimi
Kurs Eğitimlerimiz Başlamıştır. 
Eğitim kursu sınıflarımız Hocalarımız...
Kursiyerlerimiz.
Tam Kadroyla Biz Buradayız Sizleri Bekliyoruz.